Reinis Briģis
11/05/2011 21:47:57

Neliels labojums - SMU KidCash "izgudrotā" spēle pasaulē jau bija plaši pazīstama vismaz 2 , ja ne trijās paaudzēs , pats spēles pricips jau tika pielietots līdz šim , vienīgais kas ir pielikts, ir valūtas , taču piedodiet , atvainojiet vai tādēļ , ka viņi uz tām pašām kartītēm izdomāja uzdrukāt naudas zīmes , viņi ir pelnījuši 2.vietu un doties uz Zviedriju ? Vaitad SMU pamatnostādnēs nebija minēts , ka SMU uzdevums ir radīt , ko JAUNU un INOVATĪVU ???

JAL
12/05/2011 10:24:12

Labdien cienījamais Reini!
Šādu lēmumu pieņēma žūrijas komisija, kuras sastāvā bija nozares eksperti un uzņēmēji (arī investori), pamatojoties uz kritērijiem, kuri ir publiski pieejami. Vēlamies arī Jums uzdot jautājumu, vai ir korekti uzdot jautājumu, kurš ir grūti izprotams gan gramatikas, gan ortogrāfijas kļūdu dēļ?

Novērotājs
13/05/2011 15:01:26

Nevar teikt, ka arī 1.vietas prece ir kaut kas inovatīvs, jo tajā pašā Zviedrijā, kur velosipēdu skaits ir ļoti liels, kas tamlīdzīgs jau ir, bet šī firma pārstāvēs Latviju Eiropas finālā Oslo. "KidCash" brauca tikai pavērot.

To JAL
13/05/2011 22:48:01

Neatbildēt uz jautājumu , kuram ir gramatikas kļūdas ... Nu nezinu , bet man tas vairāk liek domāt ,ka Jūs nevarat uz to atbildēt vai arī meklējat iemeslus , lai neatbildētu.. Bet nu ko tur daudz , komentāri jau domāti , lai izteiktu savu viedokli.

JAL
16/05/2011 08:53:35

Uz Jūsu jautājumu tika atbildēts - šādu lēmumu pieņēma žūrijas komisija, kuri bija pārliecināti par spēles inovitāti un varēšanu būt 2. vietā,

Jana
17/05/2011 11:57:31

Jāatzīmē, ka SMU produkta novitāte ir tikai viens no Nacionālā SMU konkursa vērtēšanas kritērijiem. Ar visiem kritērijiem iespējams iepazīties Nacionālā SMU konkursa fināla nolikumā.

Pieslēdzieties, lai pievienotu komentāru