Sācies radošo reklāmu konkurss "Cita Holivuda 2012"
Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!" biznesa izglītības biedrība Junior Achievement – Young Enterprise Latvija (JA-YE Latvija) un Swedbank izsludina radošo reklāmu konkursu 5.-12. klašu skolēniem "Cita Holivuda".
Tā mērķis ir sniegt zināšanas un prasmes par to, kā tiek veidotas dažāda veida reklāmas atšķirīgiem uzņēmumiem un auditorijām, kāda ir radošuma un satura nozīme.
Šogad īpaša uzmanība tiek veltīta tam, lai darbu autori izprot reklāmas nozīmīgu un viens no uzdevumiem ir reklāmas veidošana savam vai sava drauga Skolēnu mācību uzņēmumam (SMU), līdz ar to ikviens darbu autors var pārliecināties par to, cik sekmīga ir viņa veidotā reklāma, jo galvenais kritērijs ir tieši reklāmas kvalitāte - cik sekmīgi tā ir veicinājusi SMU darbības attīstību un izaugsmi ar izmērāmiem rezultātiem.
Reklāmas darbus skolēni var iesniegt līdz 2012. gada 1. martam.
Līdz 23.11.2011. tiks ievietotas arī reklāmas uzdevumu videoprezentācijas.
Viss par reklāmas uzdevumiem, prezentācijas un informācija par iesniegšanu!
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar JAL mārketinga vadītāju Jāni Grandānu jal@jal.lv vai 22079001
Labāko darbu autoru apbalvošana notiks “Jauno uzņēmēju dienās” 2012. gada 20. aprīlī izstādes „Ražots Baltijā” ietvaros.