10.03.2015

Noslēdzies Latvijas Skolēnu mācību uzņēmumu Pavasara gadatirgus !

Gadatirgus pulcēja 329 jauniešus no 50 mācību iestādēm un 33 Latvijas vietām

Šī gada Latvijas Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) Pavasara gadatirgū, ko organizēja biznesa izglītības biedrība Junior Achievement Latvija (JAL) sadarbībā ar Swedbank, uzvaras laurus plūca SMU, kuri ražo ekoloģiskus produktus un dažādas spēles.

Apbalvošanas ceremonijā žūrijas komisijas priekšsēdētājs, Biznesa augstkolas Turība valdes priekšsēdētājs Aldis Baumanis uzsvēra, ka žūrijai bija sarežģīts uzdevums un dažās nominācijās bija īpaši sīva konkurence. Tas liecina, ka SMU līmenis ir ļoti augsts un tas uzlabojas ar katru SMU gadatirgu.

Apzinoties, to, ka ikviens uzņēmums ietekmē sabiedrību ar saviem produktiem un pakalpojumiem, neatkarīgi no darbības nozares, katru gadu tiek piešķirta balva nominācijā Sociāli atbildīgākais SMU. Pamatskolas grupā šo balvu ieguva SMU Gaisma no Gaismas internātpamatskolas, kas ražo pašdarinātas dāvanas, bet vidusskolas grupā – SMU VISION no Īslīces vidusskolas, kas ražo un iznomā smilšu kino iekārtas.

Galveno balvu nominācijā Inovatīva biznesa ideja pamatskolas grupā ieguva SMU MūMaLaDa no Bērzaunes pamatskolas, kas ražo oriģinālas galda spēles sākumskolas bērniem. Savukārt, vidusskolas grupā šajā nominācijā uzvarēja SMU Latvian Wooden Sushi Form no Āgenskalna Valsts ģimnāzijas, kas piedāvā formiņas ērtai sušī pagatavošanai.

Jāatzīmē, ka vairums SMU, kas uzvarēja gan nominācijā Labākā pārdošanas komanda, gan Videi draudzīgs produkts un Labākais stends, pārstāv attīstošas vai izklaidējošas spēles un ekoloģiskus produktus.

Balvas galvenajās nominācijās pasniedza JAL partneri Swedbank, Latvijas Valsts meži, Tallink, Microsoft un Inbox.lv. Savukārt savas simpātiju balvas pasākuma dalībniekiem pasniedza LTRK, LU EVF, Banku augstskola „Par gudru uzņēmējdarbību“, Biznesa augstskola Turība, RTU Rīgas Biznesa skola, Rīga Plaza, Lattelecom „Uzņēmumam ar vislielāko biznesa potenciālu“  un Lursoft IT.

Pilns uzvarētāju saraksts ŠEIT.

Kā jau informējām, gadatirgus ietvaros notika jauno uzņēmumu izvērtēšana un apbalvošana 5 nominācijās – Sociāli atbildīgs uzņēmums, Inovatīva biznesa ideja, Labākais stends, Labākā pārdošanas komanda, Videi draudzīgs produkts. SMU izvērtēšanu veica pieredzējusi profesionāļu un akadēmisko spēku komanda, kurā bija pārstāvēta Swedbank, Rīga Plaza, Microsoft, Latvijas Valsts Meži, Lattelecom, Lursoft IT, LDDK, LTRK, Latvijas Kokrūpniecības federācija, Latvijas Universitāte, Biznesa augstskolas Turība, Banku augstskola, RTU Riga Business School, Svētku bode, zīmols LUDE, SIA Flora un JAL programmu absolventi.

Vislatvijas SMU Pavasara gadatirgū šogad piedalījās 122 jauniešu veidoti uzņēmumi (77 vidusskolas un 45 pamatskolas) SMU, kuri dienas garumā piedāvās savus oriģinālos izstrādājumus - kosmētiku, dažādus koka izstrādājumus, rotaslietas un aksesuārus, kā arī aplikāciju un interneta lapu izstrādes risinājumus. Detalizētāks gadatirgus dalībnieku saraksts ŠEIT.

Patlaban JAL ir reģistrējusi 814 SMU, kas par 10% pārsniedz šogad plānoto 780 reģistrēto SMU skaitu.

JAL SMU programmu un gadatirgu ilggadēji atbalsta JAL partneri Swedbank un modes un izklaides centrs Rīga Plaza.

Pieslēdzieties, lai pievienotu komentāru