Junior Achievement – Young Enterprise Latvija

Radošo reklāmu konkursa „Cita Holivuda”

Coca-Cola Hellenic Latvia reklāmas uzdevums

2012./2013.m.g.

Uzņēmums – reklāmas devējs

Coca-Cola Hellenic Latvia

Reklāmas uzdevums

Izveidot reklāmu The Coca-Cola Company ražotajam NESTEA mazkaloriju zaļās tējas dzērienam, kam pievienots dabīgas izcelsmes saldinātājs, kas iegūts no stēvijas lapām.

Reklāmas mērķis

Informēt patērētājus par pirmo The Coca-Cola Company Latvijas tirgū piedāvāto zaļās tējas dzērienu NESTEA, kas satur dabīgas izcelsmes, no stēvijas lapām iegūtu, saldinātāju. Pateicoties stēvijas saldinātāja pievienošanai, jaunie NESTEA zaļās tējas dzērieni satur par 30% mazāk cukura. Pieejami divu veidu stēviju saturošie NESTEA zaļās tējas dzērieni – NESTEA zaļā tēja ar citronu garšu un NESTEA zaļā tēja ar zemeņu un alvejas garšu. Produkts ar jaunu un atspirdzinošu garšu būs lieliska izvēle tiem, kuri vēlas samazināt uzturā uzņemto kaloriju skaitu. 

 

Jaunās NESTEA zaļās tējas dzērieni ir paredzēti patērētājiem, kuri vēlas savu uzturu papildināt ar lieliskas garšas dzērieniem, kam ir samazināts kaloriju daudzums.

Reklāmas mērķauditorija

Vietējie patērētāji

Reklāmas formāts

Plakāts, kas izmantojams tirdzniecības mārketinga aktivitātēs.

Tehniskā izpildījuma kritēriji

Vizuālā reklāma ir iesniedzama .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tif, .bmp, .eps formātos.

Coca Cola HBC Latvia uzdevuma darbu iesūtīšana līdz 2013. gada 1. martam šeit.

 

Darbi jāsniedz elektroniski vortālā jal.lv, aizpildot vortālā pieejamo iesniegšanas formu.

Mācību materiāli lieliska rezultāta sasniegšanai!

Sekojot patērētāju vajadzībai samazināt uzņemto kaloriju daudzumu savā uzturā, The Coca-Cola Company paplašināja savu mazkaloriju dzērienu klāstu, pirmo reizi Latvijas tirgū piedāvājot NESTEA zaļās tējas dzērienu, kam pievienots dabīgas izcelsmes saldinātājs, kas iegūts no stēvijas lapām.

 

2011. gada novembrī stēvijas lapas ekstrakts (steviola glikozīds) Eiropas Savienībā tika apstiprināts lietošanai pārtikas produktos un dzērienos. Šis apstiprinājums ir vēl viens piemērs The Coca-Cola Company inovatīvajai stratēģijai un iesaistei patērētāju vajadzībām pielāgotu produktu radīšanā. Kopš 2009. gada stēvijas lapas ekstrakts kā saldinātājs ir apstiprināts lietošanai ēdienos un dzērienos. The Coca-Cola Company ir pirmais uzņēmums Eiropā, kas tirgū piedāvā dzērienu, kas saldināts ar stēvijas lapas ekstraktu kombinācijā ar citām dabīgas izcelsmes saldvielām.

 

Uzņēmums The Coca-Cola Company saldinātāju inovāciju jomā strādā jau gandrīz 50 gadus, lai varētu piedāvāt patērētājiem arvien jaunus bezkaloriju vai mazkaloriju produktus. Jaunais stēvijas saldinātājs ir The Coca-Cola Company un Cargill sešu gadu darba rezultāts bezkaloriju saldinātāja attīstīšanā no stēvijas auga lapām (stevia rebaudiana).

 

Stēvija (lat. Stevia rebaudiana) ir krizantēmu dzimtas krūms, kura dzimtene ir Paragvaja. Dienvidamerikā ēdienu un dzērienu saldināšanai tas tiek izmantots jau 200 gadus. Stēvijas lapas ekstrakts ir dabīgs saldinātājs, kas nesatur kalorijas un ir 200 reižu saldāks nekā cukurs, tāpēc saldas garšas iegūšanai nepieciešams pavisam neliels tā daudzums.

 

Skat. arī pievienoto materiālu par stēvijas saldinātāju.

Informācija par klientu

Coca-Cola Hellenic ir viens no pasaulē lielākajiem The Coca-Cola Company produktu ražotājiem un izplatītājiem, kas piedāvā plašu bezalkoholisko dzērienu klāstu. Latvijā uzņēmums Coca-Cola Hellenic piedāvā šādus The Coca-Cola Company produktus: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, enerģijas dzērienu Burn, Nestea ledus tējas, Cappy sulas, Cappy Ice Fruit sulu dzērienus, Pilskalna kvasa dzērienu un limonādi Burbulināde.

 

www.coca-colahellenic.com

 

Balvu fonds uzvarētājiem

1.-3.vietai vērtīgas balvas no Coca-Cola Hellenic Latvia.


Uzdevums pdf formātā


© Junior Achievement - Young Enterprise Latvija. Visas tiesības aizsargātas.