Junior Achievement –Young Enterprise Latvija (JA-YE Latvija)

10. - 12. klases konkursa „Cita Holivuda” uzdevums

„Skolēnu mācību uzņēmuma reklāma”

2012./2013.m.g.

Reklāmas mērķis

Sekmēt skolēnu analītiskās domāšanas attīstību. Gūt praktiskas iemaņas reklāmas veidošanā. Gan teorētiski, gan praktiski apzināties sociālo mediju iespējas preču un pakalpojumu reklamēšanā, apgūt prasmi tās pielietot dzīvē. Apgūt prasmi stratēģiski domāt. 

Reklāmas uzdevums

Jūsu uzdevums: izveidot reklāmas kampaņas koncepciju (ideju, saukļus un skices u.c.) interneta reklāmai sociālajos tīklos, kas reklamē kāda reāli eksistējoša SMU konkrētu produktu vai pakalpojumu.

< strong>Reklāmas dalībnieki

JA-YE Latvija dalībskolu 10. - 12. klašu skolēni

Reklāmas mērķauditorija

Atkarībā no SMU produkta vai pakalpojuma, ko piedāvā reklamētais SMU

Reklāmas uzdevumi

  • Aprakstīt plānoto reklāmas izplatīšanas stratēģiju sociālajos tīklos (izstrādāts plāns, kā reklāma efektīvi sasniegs noteikto auditoriju)
  • Vizualizēt reklāmas ideju (jebkādā tehnikā – interneta baneris, zīmēta skice, video, stop-motion tehnika, animācija u.c.)

Vizuālā noformējuma

kritēriji

Reklāmas idejai jābūt skaidri parādītai un realizējamai (ievietojamai) sociālajos medijos banera, plakāta, video, saites veidā u.c.

 

Tehniskā izpildījuma kritēriji

Darbu iesūtīšana līdz 2013. gada 1.martam šeit

Darbiem skolēni klāt pievieno informāciju: darba nosaukums, vārds, uzvārds, klase, skola, darba vadītājs (skolotājs), kontakttālrunis.

Vizuālā reklāma iesniedzama jebkādos formātos arī (datorgrafikas, fotogrāfijas, video)  video, audio – līdz 250 MB .mpg, .mpeg, .avi, .wmv, .vob formātos; foto .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tif, .tiff, .bmp, .eps formātos.

Darbu izvērtēšana un

uzdevuma devēja žūrijas

pārstāvis

Darbi tiks izvērtēti pēc sekojošiem kritērijiem:

  • Reklāmas ideja (saturs);
  • Vizuālais risinājums;
  • Reklāmas stratēģija (kā plānots sasniegt noteikto mērķauditoriju).

Balvu fonds uzvarētājiem

10 labāko darbu autori tiks uzaicināti uz īpašu semināru – ekskursiju portāla draugiem.lv birojā, kā arī iegūs speciālista konsultāciju savas biznesa idejas attīstīšanai.

Pirmo trīs vietu ieguvēji saņems balvā iespēju realizēt savu reklāmas kampaņu dzīvē – portālā draugiem.lv, attiecīgi 1.vietas ieguvējs saņems 1000 latus, 2.vietas ieguvējs 700 latus un 3.vietas ieguvējs 500 latus savas kampaņas realizēšanai, kā arī draugiem.lv Reklāmas risinājumu nodaļas un sociālo mediju apkalpošanas uzņēmuma Prodesk.com profesionāļu konsultācijas.

Mācību materiāli papildus

idejām – iesakām!

 

 

Skolotājiem iesakām!

Pirms darbu nosūtīšanas konkursam, izveidojiet darbu izstādi skolā, kuras laikā aiciniet arī vietējo uzņēmumu mārketinga darbiniekus pastāstīt viņu pieredzi reklāmas jomā, uzaiciniet mediju pārstāvjus vai rīkojiet balsošanu par skatītāju simpātiju, pārvēršot izstādi par visas skolas svētkiem!

 

Skolēniem iesakām!

Veidojiet reklāmu savam vai skolasbiedru SMU! Izziniet, ar ko uzņēmums nodarbojas, kas ir tā potenciālie klienti, kas viņiem patīk/nepatīk šajā produktā/pakalpojumā. Izpētiet, kādas ir klienta vajadzības un parādiet, kā šis produkts/pakalpojums tās var apmierināt!

Pamatinformācija par

uzdevuma devēju

www.jal.lv

www.draugiem.lv

Bet galvenais – izzini sava reklamētā SMU būtību!

Uzdevums pdf formātā


© Junior Achievement - Young Enterprise Latvija. Visas tiesības aizsargātas.